Cursusaanbod

Module 1. Principes van objectoriëntatie

  • Modellen maken
  • Klassen en objecten
  • Inkapseling, specialisatie en polymorfisme

Module 2. Applicaties ontwerpen met UML

  • Wat is UML
  • UML Diagrammen
  • Use Case Diagrammen
  • Klassediagrammen
  • Interactiediagrammen

Module 3. Aan de slag met C#

  • C# en .Net
  • De C# taal
  • Visual Studio IDE

Module 4. C# Basisprincipes van taal

  • Gegevenstypen
  • Variabelen
  • Constanten
  • Snaren
  • Verklaringen
  • Expressionen

Module 5. Vertakking

  • Voorwaardelijke vertakkingsinstructies
  • Onvoorwaardelijke vertakkingsverklaringen
  • Lussen

Module 6. Operatoren

  • Opdracht
  • Mathematical exploitanten
  • Verhogen & verlagen
  • relationeel

Module 7. Klassen en objecten

  • Klassen definiëren
  • Constructeurs
  • Statische en instantieleden
  • Objecten vernietigen

Module 8. Interne methoden

  • Overbelastingsmethoden
  • Gegevens inkapselen met eigenschappen
  • Meerdere waarden retourneren

Module 9. Foutopsporing

  • Een breekpunt instellen
  • De call-stack

Module 10. Overerving en polymorfisme

  • Specialisatie en generalisatie
  • Erfenis
  • Polymorfisme
  • Abstracte en verzegelde lessen
  • De hoofdklasse: object
  • Boks- en uitpaktypes

Module 11. Overbelasting van de operator

  • Het operatortrefwoord gebruiken
  • Handige operators maken
  • Logische paren
  • Conversie-operatoren

Module 12. Structuren

  • Een structuur definiëren

Module 13. Interfaces

  • Implementatie en interface
  • Implementatie van meer dan één interface
  • Casten naar een interface
  • Uitbreiding en interface

Module 14. Arrays

  • Arrays declareren
  • Multidimensionale arrays
  • Systeem.Array
  • Indexeerders

Module 15. Collectie-interfaces en -typen

  • De collectie-interfaces
  • Array-lijsten
  • Wachtrijen en stapels

Module 16. Snaren

  • Tekenreeksen maken
  • Snaren manipuleren
  • De StringBuilder-klasse

Module 17. Uitzonderingen op het gooien en vangen

  • De werpverklaring
  • De try-and-catch-verklaring
  • Hoe de call-stack werkt
  • Uitzonderingsklassemethoden en -eigenschappen

Module 18. Afgevaardigden en evenementen

  • Afgevaardigden
  • Evenementen

Module 19. Generieken

  • Generieke geneesmiddelen: een primer
  • Parametriseren op gegevenstype
  • System.Collections.Generics-klasse

Vereisten

Alvorens aan deze cursus deel te nemen, moeten studenten bekwaam zijn op de volgende gebieden:

  • Bekendheid en comfort met basisfuncties van het besturingssysteem, zoals bestandsmanipulatie.
  • Inzicht in de basisprincipes van gestructureerd programmeren, inclusief concepten zoals flow control, variabelen en parameters, en functieaanroepen.
  • Minimaal 3 maanden ervaring met het ontwikkelen van applicaties in een grafische of niet-grafische omgeving, of gelijkwaardige kennis.

Ervaring met objectgeoriënteerd programmeren en concepten is niet vereist.

 35 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €11400 online delivery, based on a group of 2 delegates, €3600 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Reviews (1)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën