Cursusaanbod

Module 1 – Fundamenten van ITSM en ITIL 4

  • Kernconcepten voor Diensten Management
  • ITIL 4 Structuur

Module 2 – Praktijken Gericht op Serviceontwerp en Architectuur

  • Dienstportefeuille en Dienstcatalogus
  • Project Management
  • Dienstniveau Management
  • Vraag, Kapaciteit en Beschikbaarheid Management
  • Informatie Security Management
  • ICT-Dienstcontinuïteit Management

Module 3 – Praktijken Gericht op Dienstverlening en Duurzaamheid

  • Configuratieservice en Activa Management
  • Dienstverzoeken
  • Incidента Management
  • Problemen en Knowledge Management
  • Change Management

Module 4 – Casestudy en Praktische Toepassing

  • Analyse van echte scenario's
  • Simulaties van de toepassing van geleerde concepten

Samenvatting en Volgende Stappen

Vereisten

  • Een basisbegrip van IT-systemen en -operaties
  • Vermogen om met concepten uit de servicemanagement bekend te zijn
  • Ervaring in een IT-omgeving

Doelgroep

  • IT-professionals
  • ICT-servicemanagers
 14 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €4560 online delivery, based on a group of 2 delegates, €1440 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën