Cursusaanbod

De noodzaak van objectgeoriënteerd programmeren

  • Een poging om de echte wereld weer te geven in het programmeren

  • Begin en de evolutie van objectgeoriënteerd programmeren

  • Programowanie obiektowe in termen van de KISS- en DRY-regels

Klassen en objecten

  • Ideeën en entiteiten in Plato's filosofie

  • De rol van klassen

  • Klassen voltooien met objecten

  • Statische klassen, eigenschappen en methoden

Naamgevings- en coderingsconventies

  • Naamgeving van klassen

  • Naamgeving van eigenschappen en methoden

  • Pakketten en mappen een naam geven

  • Overige conventies

Klassenstructuur

  • Eigenschappen/velden als beschrijving van de status van een object

  • Accessoires

  • Methoden als de implementatie van functionaliteit

Modellering en grafische weergave van klassen

  • Analyse van de behoeften
  • Modelleren van de structuur van klassen en relaties
  • Bedrijfsobjecten beschrijven
  • EER-diagrammen
  • Klasse diagram UML

Objectgeoriënteerde programmeerparadigma's

  • Het concept van paradigma

  • Encapsulation

  • Abstract

  • Erfenis

  • Polymorfisme

Ontwerp en implementatie van de abstractielaag

  • Abstracte lessen

  • Interfaces

  • Eigenschappen -Eigenschappen

  • Geneste sluitingen

  • Generieke klassen

Objecten maken

  • Manieren om objecten te maken

  • Rol van de constructeur

  • Fabrieks patroon

Afhankelijkheden van klassen

  • Aggregatie

  • Compositie

  • Rozdział zależności - Ontkoppeling

  • Afhankelijkheidsinjectie, DIC-containers

  • Bemiddelaar Sjabloon

Organisatie van de code

  • Herbruikbaar codeontwerp

  • Mappenstructuur

  • Naamruimten, pakketten, modules

Programowanie obiektowe en prestaties

  • Opslagreservering voor objecten

  • Vuilnisman

  • Expliciete verwijdering van objecten, destructors

  • Werken met referenties

Mechanisme van reflectie

  • Gebied toepassen reflectie

  • Informatie verkrijgen over klassen en objecten

  • Het belang van reflectie bij het documenteren en testen van software

Foutafhandeling

  • Mogelijke modellen voor foutafhandeling

  • Objectgeoriënteerd foutafhandelingsmodel

  • De rol van uitzonderingen en de uitzonderingsklasse, werp- en vanguitzonderingen

  • Try-catch-final blok, een blok nesten

Objectgeoriënteerd programmeren anti-patronen

  • Buitensporige klassenverantwoordelijkheid, het delegatiepatroon

  • Sterke afhankelijkheden

  • Singleton en mogelijke problemen

  • Bloedarm domeinmodel

  • Andere anti-patronen

Vereisten

Deelnemers aan de training moeten basiskennis hebben van programmeren.

 21 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Reviews (2)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën