Cursusaanbod
De noodzaak van objectgeoriënteerd programmeren
-
Een poging om de echte wereld weer te geven in het programmeren
-
Begin en de evolutie van objectgeoriënteerd programmeren
-
Programowanie obiektowe in termen van de KISS- en DRY-regels
Klassen en objecten
-
Ideeën en entiteiten in Plato's filosofie
-
De rol van klassen
-
Klassen voltooien met objecten
-
Statische klassen, eigenschappen en methoden
Naamgevings- en coderingsconventies
-
Naamgeving van klassen
-
Naamgeving van eigenschappen en methoden
-
Pakketten en mappen een naam geven
-
Overige conventies
Klassenstructuur
-
Eigenschappen/velden als beschrijving van de status van een object
-
Accessoires
-
Methoden als de implementatie van functionaliteit
Modellering en grafische weergave van klassen
- Analyse van de behoeften
- Modelleren van de structuur van klassen en relaties
- Bedrijfsobjecten beschrijven
- EER-diagrammen
- Klasse diagram UML
Objectgeoriënteerde programmeerparadigma's
-
Het concept van paradigma
-
Encapsulation
-
Abstract
-
Erfenis
-
Polymorfisme
Ontwerp en implementatie van de abstractielaag
-
Abstracte lessen
-
Interfaces
-
Eigenschappen -Eigenschappen
-
Geneste sluitingen
-
Generieke klassen
Objecten maken
-
Manieren om objecten te maken
-
Rol van de constructeur
-
Fabrieks patroon
Afhankelijkheden van klassen
-
Aggregatie
-
Compositie
-
Rozdział zależności - Ontkoppeling
-
Afhankelijkheidsinjectie, DIC-containers
-
Bemiddelaar Sjabloon
Organisatie van de code
-
Herbruikbaar codeontwerp
-
Mappenstructuur
-
Naamruimten, pakketten, modules
Programowanie obiektowe en prestaties
-
Opslagreservering voor objecten
-
Vuilnisman
-
Expliciete verwijdering van objecten, destructors
-
Werken met referenties
Mechanisme van reflectie
-
Gebied toepassen reflectie
-
Informatie verkrijgen over klassen en objecten
-
Het belang van reflectie bij het documenteren en testen van software
Foutafhandeling
-
Mogelijke modellen voor foutafhandeling
-
Objectgeoriënteerd foutafhandelingsmodel
-
De rol van uitzonderingen en de uitzonderingsklasse, werp- en vanguitzonderingen
-
Try-catch-final blok, een blok nesten
Objectgeoriënteerd programmeren anti-patronen
-
Buitensporige klassenverantwoordelijkheid, het delegatiepatroon
-
Sterke afhankelijkheden
-
Singleton en mogelijke problemen
-
Bloedarm domeinmodel
-
Andere anti-patronen
Vereisten
Deelnemers aan de training moeten basiskennis hebben van programmeren.
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Reviews (2)
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Cursus - Groovy Programming
Goede voorbeelden, focus op het meest bruikbare materiaal
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Cursus - Object Oriented Programming with C++
Automatisch vertaald