Cursusaanbod

GoBasisprincipes van advertenties

  • Accountinstellingen en gebruikersbeheer
  • De beste accountstructuur voor 2023
  • Wat is een kwaliteitsscore en welke invloed heeft dit op je advertenties?

Campagnes in het zoeknetwerk instellen

  • Overzicht van campagnes in het zoeknetwerk
    • Hoe doe je een zoekwoordenonderzoek?
    • Lijsten met uitsluitingszoekwoorden
    • Merk- versus niet-merkcampagnes
    • Campagnestructuur maken in spreadsheets/excel
    • Hoe schrijf je overtuigende advertenties die verkopen?
    • Campagnes uploaden naar Google Ads Editor
  • Google Overzicht van de Ads Editor
  • Campagnes met dynamische zoekadvertenties instellen
  • Overzicht en instellingen van advertentie-extensies

GoOgle Ads Biedalgoritme en Biedstrategieën

  • Inzicht in hoe het biedalgoritme van Google Ads werkt
  • Biedstrategieën 'Handmatig bieden' en 'Klikken maximaliseren'
  • Biedstrategie 'Aantal conversies maximaliseren'
  • Maximaliseer de conversiewaarde met de biedstrategie voor doel-ROAS
    • Wat is een break-even ROAS en hoe bereken je je doel-ROAS?
    • Biedstrategieën voor portfolio's gebruiken
  • Vergelijking van biedstrategieën

GoMerchant Center instellen

  • GoLuister naar Merchant Center voor Shopping-advertenties
    • Account instellen en koppelen aan Google Ads
    • Proces voor het maken van feeds
      • Handmatig een feed maken met behulp van spreadsheets
      • Hoe maak je een feed op platforms van derden en welke je moet gebruiken
      • Best practices voor producttitels
      • Hoe maak je productafbeeldingen die opvallen?
    • Programma's beheren in Merchant Center

Performance Max-campagnes instellen

  • Prestaties Max instellen en structureren
  • Publiekssignalen toevoegen
  • Instellen van activagroepen
  • Productvermeldingen beheren in Performance Max-campagnes

Standaard Shopping-campagnes instellen

  • Installatieproces voor standaard Shopping-campagnes
  • Geavanceerde techniek om Performance Max- en Standard Shopping-campagnes tegelijkertijd uit te voeren om uw omzet te verdubbelen

YouTube-campagnes instellen

  • Targetingopties in YouTube-advertenties - Retargeting- en prospectiecampagnes
  • Campagnes opzetten en structureren
  • Effectieve methoden voor videoadvertentiemateriaal
  • Hoe u uw video's kunt vernieuwen


Discovery- en display-campagnes instellen

  • Targetingopties in Discovery- en Display-campagnes - Retargeting- en Prospecting-campagnes
  • Campagnes opzetten en structureren
  • Effectieve methoden voor advertentiemateriaal

Campagnes Optimalisatie

  • Optimalisatie van campagnes in het zoeknetwerk
  • Optimalisatie van Performance Max-campagnes
  • Standaard optimalisatie van Shopping-campagnes
  • Optimalisatie van YouTube-campagnes
  • Optimalisatie van Discovery- en display-campagnes
  • Tools van derden gebruiken voor Google Ads-campagnesoptimalisatie

GoLonken naar Advertentieregels en Scripts

  • Regels gebruiken om accountoptimalisatie te automatiseren
  • Script gebruiken om accountoptimalisatie te automatiseren

Google Tag Manager overzicht

  • Voordelen van het gebruik van Google Tag Manager
  • Google Tag Manager overzicht

Google Ads Tag instellen

  • Hoe de Google Ads-tag op de website te implementeren
  • Verbeterde conversies instellen

Google Analytics 4 Basisprincipes

  • Hoe stel je een GA4-account in en koppel je het aan Google ads?
  • GA4 events instellen
  • GA4-doelgroepen instellen
  • Verschillen in gegevens tussen Google Ads en Analytics

Vereisten

Geen

 7 Uren

Leveringsopties

PRIVÉGROEPSTRAINING

Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.

  • Pre-cursusgesprek met uw trainer
  • Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
    • Op maat gemaakte overzichten
    • Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
  • Training gepland op een datum naar keuze
  • Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen

Private Group Prices RRP from €2280 online delivery, based on a group of 2 delegates, €720 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.

Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen


OPENBARE TRAINING

Kijk op onze public courses

Reviews (2)

Voorlopige Aankomende Cursussen

Gerelateerde categorieën