Cursusaanbod
Basisconcepten van Programming
- OOPS-concepten
- Wat is een software
- Georganiseerd versus niet-georganiseerd ruimteconcept in programmering
- Waarom software
Waarom Apple en iOS
- Waarom iOS
- Geschiedenis van Apple
- iOS Geschiedenis
- De USP van Apple
- Waar Apple bekend om staat
- UX versus gebruikersinterface
Ontwikkelomgeving
- Eisen aan de ontwikkelomgeving
- Xcode en de iOS SDK
- Registratie van Apple-ontwikkelaars
- Redenen waarom aanvragen worden afgewezen
- Richtlijnen voor menselijke interfaces
Xcode iOS projecten
- Overzicht van Xcode
- Een iOS-project maken
- Draait op een simulator en echte apparaten
Swift Basisprincipes
- Waarom Doelstelling C en nu waarom Swift?
- Wauw-factoren in Swift
- Variabelen
- Constanten
- Hallo wereld in Swift
- UILabel maken met code
Afbeelding Animation en afbeelding laden
- UIImageView
- Basis UIView- en UIImageView-animaties
- Speelplaats
- Lui laden van afbeeldingen
- Luie eigenschappen
Swift Klassen en scènes
- Swift klassen creëren
- Geheugen management
- Sterke en zwakke referenties
- Constructortypen en destructors in Swift
- Protocollen, hasheerbaar en afdrukbaar
- Erfenis
- Scènes maken
- Viewcontrollers implementeren
- Speelplaats
Levenscyclus en responsketen
- Bekijk levenscyclus
- Levenscyclus van applicaties
- Responderketen - touchBegan, touchMoved, enz. methoden
- NSTimer
Adaptieve lay-out
- Storyboards versus XiB
- Ondersteuning voor meerdere apparaten
- Pictogramgrootte en apparaatoriëntatie
- Een gebruikersinterface bouwen met behulp van code
- Verkooppunten en acties
- Protocollen - Vereist en optioneel
- Geheugen management
Meldingen en lokalisatie
- Pushmelding - Stil en push
- Lokalisatie
Overzicht van doelstelling C
- Eigenschappen
- Categorieën
- Syntaxis van functies
- Eigenschapskenmerken readWrite en readOnly
Social Media Integratie in iOS :
- Facebook Integratie
- Twitter-integratie
- E-mailintegratie
- Integratie van een app van derden
UI-componenten in iOS:
- UITextVeld
- UITextView
- UISegementControl
- UISschuif
- UiSwitch
- UIProgssBar
- UIPageControl
- UIStepper
- UIScrollView
- UIPicker
- UIActieblad
- UIWebView
- SearchBar
Enkele andere basiscomponenten en andere in iOS:
- Groepen en mappen
- Sluiting
- Tupels
- URL-sessie
- URLVerzoek
- UIAlertBekijk
- UIActivityIndicatorView
- intern, publiek, privé
- Bewaker
- Optionele opties
Inrijgen iOS :
- GCD
- NSOperationQueue
- Hoofdonderwerp en achtergrondonderwerp
Gebruikersinteractie
- Knoppen en handlers
- Pan-gebaarherkenning
- Tik op gebaarherkenning
- Aangepaste tabelweergave
- Basisprincipes van collectieweergave
Meerdere schermtoepassingen
- Tabelnavigatie
- Applicaties met tabbladen
- Navigatiecontrollers
- Het presenteren van een controller en verschillende animaties tijdens het presenteren en duwen van controllers
Locatiediensten
- Positie en hoogte
- Kompas richting
Apparaat Access en opslag
- Bestandsopslag
- Muziekbibliotheek Access
- CoreData en SQLite in iOS
- Sleutelhanger
- Standaardinstellingen van gebruiker
- PListen
- NSSearchDomein
- Directoryconcept en beveiliging van apps NSSearchDomain
Spraakkader
- Spraak naar tekst
- Tekst naar spraak
Multipeer-framework
- Gegevens verzenden van het ene apparaat naar het andere
- Meerdere apparaten aansluiten
Networking
- Netwerk Access
- Serialiseren en deserialiseren van JSON
- RUST Web Services
- Basisprincipes van XML Parseren
App uploaden naar App Store
- ITunes Connect
- Developer Portal - Inrichtingsprofielen
- Implementatie en distributie
- App uitvoeren op echte apparaten
- App uploaden naar appstore
Toepassingen
- Stippenspel: https://itunes.apple.com/app/the-dots-free/id850315430
- Notities-app: Notities-app
- Contacten-app
- Gegevens ophalen van de server via een open API-app en een tabel bekijken en gegevens invullen en ook de details ervan weergeven en de Search-balk weergeven en naar iets zoeken en kerngegevens gebruiken om gegevens offline op te slaan
- Toepassing van je eigen idee
Vereisten
Je moet minimaal één programmeertaalervaring hebben in het verleden.
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €11400 online delivery, based on a group of 2 delegates, €3600 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Reviews (5)
The way of transferring knowledge and the knowledge of the trainer.
Jakub Rekas - Bitcomp Sp. z o.o.
Cursus - Machine Learning on iOS
The instructor tried to make things dynamic, and he demonstrated dominance of the topic.
Libranner Santos
Cursus - iOS Automation Testing
Pacing, depth, and explanations were all superb. It's clear Scott is an expert on the subject and learning from him was super enjoyable.
Ben Leiken - SurveyMonkey
Cursus - Reactive Programming for iOS with RxSwift
He's an experienced trainer with a real life experience in the topic he was teaching. That led the course to cover the most important topics which interests any developer working in the field, and small details would be easily overseen if he was not working in this platform. Moreover, he was giving the course using the latest versions of is and Swift (10 \ 3) and that is a huge advantage to be adapting such new technology in short time.
Abdullah Alaradi - Thiqah Business Services
Cursus - iPhone and iPad Development in Swift for iOS 8 and Xcode 6
Antonio gave is much background information, best practices and showed us useful tools to speed up our development process.