Cursusaanbod
Deel 1: Instroom - nieuwe klanten werven
Onze focus ligt op direct marketing, dus we zullen niet kijken naar reclamecampagnes, maar ons in plaats daarvan richten op het begrijpen van marketingcampagnes (bijv. direct mail). Dit is de basis voor bijna al het andere in de cursus. We kijken naar het meten en verbeteren van de effectiviteit van campagnes, waaronder:
- Het belang van test- en controlegroepen. Universele controlegroep.
- Technieken: Liftcurves, AUC
- Rendement op investering. Optimaliseren van marketinguitgaven.
Deel 2: Base Management: bestaande klanten beheren
Gezien de kosten van het werven van nieuwe klanten voor veel bedrijven, zijn er waarschijnlijk maar weinig activa die waardevoller zijn dan hun bestaande klantenbestand, hoewel weinigen er op deze manier over denken. Onderwerpen zijn onder meer:
1. Cross-selling en up-selling: _Offering het juiste product of de juiste dienst aan de klant op het juiste time._ - Technieken: RFM-modellen. Multinomiale regressie. - b. Waarde van levenslange aankopen.
2. Klantsegmentatie: _Understanding de soorten klanten die u have._ - Classificatiemodellen met eerst eenvoudige beslisbomen, en vervolgens - willekeurige forests en andere, nieuwere technieken.
Deel 3: Retentie: uw goede klanten behouden
Begrijpen welke klanten waarschijnlijk zullen vertrekken en wat u eraan kunt doen, is de sleutel tot winstgevendheid in veel sectoren, vooral wanneer er sprake is van herhaalaankopen of abonnementen. We kijken naar de neiging tot churn modellen, waaronder: - Logistische regressie: glm (package stats) en nieuwere technieken (vooral gbm als algemeen hulpmiddel) - Tuning modellen (caret) en introductie tot ensemble modellen.
Deel 4: Outflow: Begrijpen wie er vertrekken en waarom
Klanten zullen je verlaten – dat is een feit. Wat belangrijk is, is om te begrijpen wie er vertrekken en waarom. Zijn het klanten met een lage waarde die vertrekken of zijn het uw beste klanten? Gaan ze weg naar concurrenten of omdat ze jouw producten en diensten niet meer nodig hebben?
Onderwerpen zijn onder meer: - Customer lifetime value-modellen: het combineren van de waarde van aankopen met de neiging tot churn en de kosten van het bedienen en behouden van de klant. - Analyseren van enquêtegegevens. (Over het algemeen nuttig, maar we zullen hier een korte introductie doen in het kader van exit-enquêtes.)
Vereisten
Van de studenten wordt verwacht dat zij vertrouwd zijn met het gebruik van R en de basismarketingconcepten begrijpen.
Studenten moeten toegang hebben tot een recente versie van R met de aanvullende pakketten gbm, caret en survey geïnstalleerd met hun afhankelijkheden en voorgestelde pakketten.
Leveringsopties
PRIVÉGROEPSTRAINING
Onze identiteit draait om het leveren van precies wat onze klanten nodig hebben.
- Pre-cursusgesprek met uw trainer
- Aanpassing van de leerervaring om uw doelen te bereiken -
- Op maat gemaakte overzichten
- Praktische, praktische oefeningen met gegevens / scenario's die herkenbaar zijn voor de cursisten
- Training gepland op een datum naar keuze
- Gegeven online, op locatie/klaslokaal of hybride door experts die ervaring uit de echte wereld delen
Private Group Prices RRP from €6840 online delivery, based on a group of 2 delegates, €2160 per additional delegate (excludes any certification / exam costs). We recommend a maximum group size of 12 for most learning events.
Neem contact met ons op voor een exacte offerte en om onze laatste promoties te horen
OPENBARE TRAINING
Kijk op onze public courses
Reviews (5)
Day 1 and Day 2 were really straight forward for me and really enjoyed that experience.
Mareca Sithole - Africa Health Research Institute
Cursus - R Fundamentals
I genuinely enjoyed the hands passed exercises.
Yunfa Zhu - Environmental and Climate Change Canada
Cursus - Foundation R
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Cursus - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
the matter was well presented and in an orderly manner.
Marylin Houle - Ivanhoe Cambridge
Cursus - Introduction to R with Time Series Analysis
Michael the trainer is very knowledgeable and skillful about the subject of Big Data and R. He is very flexible and quickly customize the training meeting clients' need. He is also very capable to solve technical and subject matter problems on the go. Fantastic and professional training!.